LESAANBOD

CrossFit

CrossFit

CrossFit is voor iedereen vanaf 18 jaar. Iedere training besteden we aandacht aan techniek, kracht en natuurlijk een Workout Of the Day (WOD). De variatie binnen CrossFit zorgt dat je je nooit verveeld! Heb je langer dan een half jaar ervaring met CrossFit? Dan kun je direct beginnen! Zo niet, neem dan contact op om deel te nemen aan de basiscursus en leer alle CrossFit fundamentals.

Yoga

Yoga

Yoga is voor iedereen vanaf 18 jaar. In deze lessen besteden we aandacht aan de verbinding tussen asanas (houdingen) en onze ademhaling. De lessen zijn een mix tussen Hatha (traditionele yoga uit India) en Vinyasa (flow, dynamische vorm). Elke les is een balans tussen uitdaging, inspanning en ontspanning. Hopelijk verlaat je altijd met een glimlach de mat!

CrossYoga (mobiliteit)

CrossYoga (mobiliteit)

Bij Robuust! geloven we dat yoga je kan helpen om een betere CrossFitter te worden. Om die reden staan er crossyoga-momenten op het rooster, waarbij we in een half uur gaan werken aan flexibiliteit, mobiliteit, lenigheid en soepele gewrichten. De oefeningen sluiten aan bij de WOD van de dag en zijn daarom een mooie aanvulling op jouw training!

Robuust! Kids

Robuust! Kids

Robuust! Kids is er voor kinderen van 6 tot 12 jaar. Tijdens de CrossFit les van 30-45 minuten leren de kinderen op een veilige, verantwoorde én leuke manier de de voordelen van bewegen en verbeteren ze hun zelfvertrouwen. Maximaal 5 kinderen per les.

Personal Training

Personal Training

Strakker in je vel komen, spiermassa opbouwen of heb je persoonlijke doelen om je vaardigheden binnen CrossFit te verbeteren? De Personal Trainer staat voor je klaar om samen met jou een plan op te stellen!

Personal Food

Personal Food

Afvallen, strakker worden of aankomen? Bij onze Robuust! voedingsdeskundige van FITprogression kun je terecht voor wegen & meten en een uitgebreid voedingsadvies afgestemd op jouw doel om een optimaal resultaat te kunnen bereiken en behouden!

Sluit direct jouw Robuust! abonnement af in WOD-APP!

WOD-APP

TARIEVEN

Bij CrossFit Robuust! bieden we jou de beste kwaliteit voor een betaalbare prijs!
Alle abonnementen zijn maandelijks opzegbaar na 6 maanden (opzegtermijn 1 maand). 

Het Onbeperkt Robuust! abonnement kun je ook in één keer voor een heel jaar betalen via de WOD-app. 
Als cadeau ontvang je van ons 1 maand gratis sporten!

Onbeperkt Robuust!

52,50
per maand
  • 18 jaar e.o. / Onbeperkt inschrijven
  • o.a. CrossFit / Open Gym / Specialties*
  • Inschrijven

Twee keer Robuust!

32,50
per maand
  • 18 jaar e.o. / 2 x per week inschrijven
  • o.a. CrossFit / Open Gym / Specialties*
  • Inschrijven

Yoga

37,50
per maand
  • 18 jaar e.o. / 2 x per week inschrijven
  • Yoga
  • Inschrijven

Robuust! Kids

17,50
per maand (Gratis in september!)
  • 6-12 jaar / 1x per week inschrijven
  • Start vanaf 11 september
  • Inschrijven

Personal Training

65
per uur
  • Trainingspakketten op maat
  • Afvallen, spiermassa opbouwen, kracht vergroten
  • Aanmelden / Info

Meten & Wegen / Voedingscoaching

Gratis
voor Robuust! leden
  • 4 wekelijks Meten & Wegen
  • Meer voedingsadvies of begeleiding? Neem contact op!
  • Meer informatie

HUISREGELS

1. Laat je ego buiten

Er is altijd iemand sneller, sterker of beter. Gebruik die gedachte om zelf ook sneller, sterker en beter te worden. De WOD is pas afgelopen als iedereen klaar is, dus als jij klaar bent moedig dan een ander aan.

2. Techniek & veiligheid boven alles!

Met een goede techniek, komen de gewichten en de snelheid vanzelf. Luister naar je trainer, vraag om hulp als het niet duidelijk is. Geef nooit op, maar weet waar je grenzen liggen. Je bent verantwoordelijk voor je eigen gezondheid.

3. Meld op tijd aan/af

Heb je je voor een training aangemeld en het blijkt dat je toch niet kunt, meld je dan uiterlijk 2 uur voor aanvang van de training af in het systeem, zodat een ander je plaats in kan nemen. Aanmelden kan zowel voor Open Gym als voor de WOD tot 1 uur van te voren.

4. Kom op tijd

Zorg ervoor dat je op tijd klaar bent om te starten met de training. Kom evt. iets eerder als je wat meer tijd wilt besteden aan een warming up, athletics, stretchen en/of mobiliteit. Meld je in dit geval van te voren aan voor de Open Gym.

5. Wees respectvol

.. naar collega sporters, de coaches en andere boxen. Leer van de coaches en van anderen, adviezen en aanwijzingen worden gegeven om je beter te maken.

6. Maak contact

Stel je voor aan nieuwe mensen en help waar nodig. Het kan nogal spannend zijn voor nieuwe deelnemers, probeer er alles aan te doen om iedereen op hun gemak te stellen.

7. Houd de zaal netjes

Leg alle spullen terug op de plek waar je het gepakt hebt en veeg je zweet, drinken, magnesium, etc. na je WOD of training van de vloer en gebruikte apparatuur.

8. Blessures

Leden zijn verplicht blessures en/of beperkingen vooraf te melden. Overleg met je trainer hoe je trainingen aan kunt passen, er is altijd een manier om te kunnen trainen.

9. Houd de controle over je gewichten

Het is soms noodzakelijk om een stang te laten vallen, maar in de WOD is het tegenhouden van gewicht (excentrische contractie) net zo belangrijk. Maak er geen gewoonte van om met de gewichten te gooien, als je ze kunt controleren.

10. Je traint voor jezelf en niet voor een ander

Wanneer je creatief telt of onvolledige bewegingen maakt, heb je daar alleen jezelf mee. Pas de WOD aan naar het juiste niveau en maak de volledige beweging. Je haalt veel meer resultaat uit je training als je de oefeningen op de juiste manier uitvoert.

11. Behandel de materialen met respect

Verplaats apparatuur en materialen in overleg met je trainer. Leg gebruikte spullen rustig terug. Zorg ervoor dat je stangen, dumbells, kettlebells e.d. onder controle houdt. Ook wanneer je deze laat vallen.

12. Train regelmatig en eet gezond

Wanneer je een vast ritme hebt in je trainingen en een gezond eetpatroon hebt, dan creëer je een gezonde lifestyle die makkelijker is vol te houden. Zo wordt je doel beter bereikbaar.

Voeding & Coaching

Voor een Robuust lichaam en een krachtige mindset staat de voedingscoach van FITprogression voor je klaar!
Zelfstandig óf onder begeleiding afvallen, aankomen, trainen, (beginnen met) Intermittent Fasting of Sportvasten..
geen enkele doelstelling is ons te gek!

 

Sterk van binnen en van buiten! 

Vraag nu je GRATIS meet & weeg moment aan!

Hier kun je ons vinden

Industrieweg 19 | 8263 AB KAMPEN

info@crossfitrobuust.nl

Contactformulier